سلام.نزدیک به ۸ ساله که ازدواج کردم.و حاصل ازدواجم پسر ۴ سالمه.
مشکل من با همسرم بی مسئولیتیشه. سره کار نمیره. اعتیاد هم داره.
از اول این شکلی نبود. اونموقع که اومد خواستگاری من موقعیت شغلی خوبی داشت. درآمدشم خوب بود.
اما قدر موقعیتش و ندونست. به موقع سره کار نمیرفت و از زیره کارش در میرفت از سره کار اخراجش کردن .تا ۲ سال بیکار بود و با فروش دارایی هامون گذران زندگی کردیم. تا اینکه به پیشنهاد یکی از رفقاش مشغول به یک کاری شد. یکسال مشغول اون کار بود اما به گفته خودش پوله درست و حسابی دستش و نمیگرفت. تو این یکسال هم که میرفت سره کار از خیلی هایی که باهاشون آشنا شد پول قرض گرفته. یعنی کسی اگه بختش برمیگشت و یه سلام و احوال پرسی باهاش میکرد ازش یک میلیون قرض میکرد. و میگفت حقوقم و که گرفتم برمیگردونم بهش.
الان سه ماهه که دوباره بیکار شده. و مشخص شده که از زیره کار در میرفته و صاحب کارش اصلا از دستش راضی نیست و پولشم نداده چون میگه کاره من و نصفه ول کرد رفت و من مجبور شدم یه نیرو دیگه بگیرم و از نو وقت بزارم کار یادش بدم.
خلاصه مطلب اینکه خیلی بی مسئولیت و تنبله. چندین جلسه هم مشاوره رفتیم یکی دوسال پیش . مشاور بهم گفت شوهرت قابل تغییر نیست.و باید همینجوری بپزیریش.
کاملا درست میگفت. شوهر من اصلااااا انعطاف پذیر نیست و خیلی غد و یه دندس. به مرگ خودش و ضرر طرفش راضیه.
خیلی مواقع با کلی ترفند و مهربونی و زبون خوش قانعش کردم که داره با زندگیمون دشمنی میکنه . قبول کرده که تغییر کنه. اما طول عمر تغییرش ۲ هفتس مجدد میشه همون آدم اول.
الان من موندم چیکار کنم. با این مرد نه آینده من تضمینه نه بچم
چون الان نزدیک ۴۰ سالشه ۸ سال بیمه داره. سره کارم نمیره.
الان خودم بین دو راهی موندم
۲تا تصمیم گرفتم.که آخرین راهامه
یکی اینکه ازش جدا بشم .
دومی اینکه قبول کنم شوهرم همینه که هست. و خودم مسئولیت زندگی رو به دوش بکشم. یعنی اینکه برم سره کار و خرج در بیارم. که این وسط بچم میمونه. که شوهرم حاضر نیست تو خونه وایسه و بچه داری کنه. یعنی اینکه باید پسرم و بزارم مهد و بعد از مهد مامانم نگهش داره تا من از سره کار برگردم.
به نظره شما چیکار کنم؟!
خیلییییییی حرفایه ناگفته دارم که بگم اما گفتم شاید حوصلتون و سر ببرم

 

چندتا چیز و یادم‌رفت بگم همسرم تو این یکی دوسال اخیر از ۳۰ نفر پول قرض گرفته و الان ۵۵ میلیون بدهی داره. سه تا وام هم ‌گرفته که همشون ۵ تا قسط عقب مونده دارن
من ۲۶ سالمه