جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

شروع تغییرات در رفتارهای شما

۱,۴۸۲ بازديد

نکته بسیار مهم این است که شما باید و باید خواب و خیال ها، رؤیاها، آرزوها، هدف ها و باورهای اصیل و بومی خود را داشته باشید، ولی اکثر افراد اینگونه نیستند!

استفاده از آرزوهای دیگران دقیقا مانند آن است که شما درختی را از یک سرزمین با یک اقلیم دیگر برداشته و در اقلیم متفاوت خود بخواهید آن را پرورش دهید!

برای مثال سرزمین شما دارای آب و هوایی شبیه زمین است و برای امپراطوری دیگر شبیه مریخ! آیا انتقال رؤیاها و آرزوها به همین سادگی از سرزمینی به سرزمین دیگر ممکن و میسر است!؟

رسیدن به آرامش می تواند باور یک امپراطور باشد، در حالی که ماجراجویی می تواند باور یک امپراطور دیگر باشد!

پس مراحل قبلی باید به دقت طی شود تا از بومی بودن خواب و خیال ها تا باورهایتان مطمئن باشید.
مشکلی که دراستفاده از باور دیگران برایتان پیش می آید در این است که شما به دلیل استفاده از باورهای دیگران انرژی کافی و لازم را برای رسیدن به سرزمین های خود نخواهید داشت! و همواره در مکانی نامعلوم باقی خواهید ماند.

اگر شما تاکنون باورهای اصیل خود را شناخته اید، نوبت آن شده رفتاری در خور آن ها از خود بروز دهید، حال شما می توانید اولین جوانه های تغییر را درخود مشاهده کنید!

در اینصورت شما دیگر نمی توانید آن انسان قبلی باشید، زیرا هم اکنون باور شما تغییر کرده است، شما یک امپراطور هستید و باید رفتاری در شأن امپراطوریتان از خود بروز دهید!

شما باورهایی دارید که سینه تان را فشرده می سازد، هرگاه به آن ها فکر می کنید ضربان قلبتان تندتر می شود و شاید حتی چشمانتان پر از اشک می شود، رسیدن به آرزوها، هدف ها و باورهای اصیل شما در واقع یادآوری همه آن چیزهایی است که در گذشته در امپراطوری شما رخ داده است، پس یقینا به آن خواهید رسید! مثلا اگر باور شما ثروتمند شدن باشد، هم اکنون شما همه ابزارهای رسیدن به آن را دارید!

کارهای تکراری زندگیتان را ترک کنید، مثل گوش دادن به صدای افراد شکست خورده و ناامید، نگاه کردن به برنامه های تلویزیون و یا هر کار دیگری که اعتیاد آور است؛ بجای آن به رؤیاهایتان بیندیشید، به آرزوهایتان، به هدف-های طلائی زندگیتان که باورهای اصیل شما را می سازند.

باورهای شما همه چیز شما هستند، باید نسبت به آن ها تعصب داشته باشید.

برگرفته از کتاب ثروتمندترین جوان ایرانی

منبع: مشاورانه

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.