شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

مطالعه در پیوند میان رفتارهای اعضای خانواده و نگهبانان است

۱,۵۲۱ بازديد


مردم همه چیز را جمع می کنند: کتاب ها، روزنامه ها، تمبرها. اما زمانی که یک سرگرمی گاه به گاه به یک نیاز مستمر برای ذخیره سازی تبدیل می شود، این اختلالی می شود که نیاز به مداخله دارد. اما چقدر رفتارهای نگهبانان از جانب عزیزانشان تحت تاثیر قرار می گیرد؟ پژوهشگران Ryerson در بررسی جدیدی از این روابط تحقیق می کنند و به دنبال پیوند بین رفتارهای اعضای خانواده و افرادی هستند که مرتکب می شوند.

والری وورتسنسبوش، دانشجوی کارشناسی ارشد گروه روانشناسی و یک همکار پژوهشی، گفت: "پژوهش های زیادی انجام شده است که نشان می دهد ارتباط معنی دار بین ذخیره سازی و تاثیر آن بر روابط است. "کمتر شناخته شده است که اثرات دوست داشتنی پاسخ های رفتاری بر علائم ذخیره و نشانه های افراد و اختلالات عملکردی است."

داستان های مربوطه

برای درک بهتر ارتباط بین نگهبانان و عزیزان خود، وورتسنبوش و همکار تحقیقش، دکتر مارتین آنتونی، گروه روانشناسی، در حال انجام یک مطالعه آمریکای شمالی با مصاحبه با نگهبانان و عزیزانشان هستند. محققان ماهیت رفتارهای دوستداران را بررسی می کنند که ممکن است به طور غریزی فرد را تشویق کند تا انگیزه ها و نگرش های آنها را در برابر اقدامات خود حفظ کند. همکاران یا اعضای خانواده افرادی که در معرض تهدید قرار می گیرند نیز از رضایت آنها نسبت به روابط و رفاه عمومی آنها خواسته می شود.

 روانشناسی کودک 6 تا 9 سال

دکتر Antony، که همچنین رئیس بخش روانشناسی و سرپرست دانشگاهی Vorstenbosch است، گفت: "ما تعجب می کنیم که آیا رفتارهای دوست داشتنی" رفتارهای سازگارانه با همکاری شرکای خود را تحت تاثیر قرار می دهند و در نتیجه باعث ایجاد مشکلات بیشتر در روابط و رفاه آنها می شود.

به گفته دکتر آنتونی، حدود پنج درصد از آمریکایی ها در فعالیت های نگهداری فعالیت می کنند. گرچه آمار مشابه برای کانادا در دسترس نیست، او اشاره می کند که آنها با ایالات متحده قابل مقایسه هستند. Hoarding همچنین مردم را به طور فزاینده ای تحت تاثیر قرار می دهد.

این اختلال نیز توجه متخصصان بهداشت روان در آمریکای شمالی را جلب کرده است. در ابتدا به عنوان یک نوع اختلال وسواسی-اجباری طبقه بندی شده است، کتابچه راهنمای آماری تشخیصی اختلالات روانی، یک ابزار مرجع که به طور گسترده ای توسط متخصصان بهداشت روانی مورد استفاده قرار می گیرد، یک کلاس جداگانه برای ذخیره سازی با علائم منحصر به فرد خود ایجاد خواهد کرد.

محققان امیدوارند که این مطالعه بیشتر در مورد ارتباط بین افراد با مسائل ذخیره سازی و اعضای خانواده یا همکارانشان، فریب دهد. با مطالعه این تعامل، دکتر آنتونی و وورتستنبوش همچنین امیدوار است راه هایی را برای بهبود درمان که شامل هر دو طرف است، گسترش دهد.

دکتر آنتونی گفت: "اگر ما کشف کنیم که اقدامات عزیزان تاثیری بر افرادی که در حال جمع شدن هستند، ممکن است منطقی باشد که آنها را در طول روند درمان تعریف کنید."

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.