شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

عدم صداقت

مشاوره خانواده

عدم صداقت

۱,۴۸۹ بازديد

 

فهمیدم که سه ساله با یه نفر رابطه تلفنی داره.

با سلام

بنده 33 سالمه و حدود 7 ساله ازدواج کردم کارمند شرکت نفت هستم و محل کارم جنوب کشور و به صورت اقماری دو هفته کار دو هفته استراحت هستش. همسرم 29 سالشه. ما یه دختر 18 ماهه داریم. حدودا دو سال و نیم پیش یه روز که تازه از سر کار برگشته بودم کاملا اتفاقی داخل گوشی خانمم شماره تلفن و عکس یه آقایی رو دیدم که از طریق تلگرام چند تا عکس و پیام واسه همسرم فرستاده بود. موضوع رو از خانمم پرسیدم گفت که من ایشون رو نمیشناسم و احتمالا از بچه های داخل گروه هستش که اشتباهی پیام داده. و از اونجا که اون موقع هنوز خودم از برنامه تلگرام استفاده نکرده بودم و هیچ اطلاعاتی درباره این برنامه نداشتم به این موضوع اهمیت ندادم که چرا شماره تلفن ایشون قابل روئیت هست و داخل گوشی همسرم ذخیره شده. بنابراین دیگه پیگیر نشدم تا حدودا یک سال پیش همون روزی که از سر کار برگشته بودم و گوشی خانمم رو برداشتم تا برنامه هاش رو بروز رسانی کنم، که مجددا دیدم که بین خانمم و همون آقا کلی پیام رد و بدل شده بود و از روی تصویر آقا تونستم متوجه بشم که این همون شخص قبلی هستش. و وقتی که پیامها رو به همسرم نشون دادم و ازش پرسیدم که این آقا کیه و از کجا میشناسیش گفت که این آقا از بچه های گروهه و من هیچ رابطه ایی با این آقا نداشتم و ندارم و کلی هم از من ناراخت شد که دارم بهش تهمت میزنم.ولی من راضی نشدم و مطمئن بودم که یه چیزی هست که من ازش بی خبرم و بعد از کلی جر و بحث و پافشاری بالاخره اقرار کرد که سه سال پیش با این آقا از طریق شبکه اجتماعی کلوب دات کام آشنا شدم و ازم خواسته که شماره تلفنم رو بهش بدم که منو داخل گروههای مختلط تلگرام دعوت کنه و من نه ایشون رو دیدم و نه میشناسم.!
(بنده هم از وجود گروههای مختلط تلگرام و هم اینکه همسرم در نبود بنده از شبکه کلوب دات کام استفاده میکنه و با افراد مختلف گفتگوی خصوصی انجام میده کاملا بی اطلاع بودم)
ولی از اونجا که من هیچوقت هیچ محدودیتی برای همسرم ایجاد نکرده بودم و همیشه با هم مثل دو تا دوست صمیمی با هم رو راست بودیم و واقعا قبل از این ماجرا هیچوقت چیزی رو نه از هم پنهون کردیم نه به هم دروغ گفتیم، ولی از سه سال پیش که همسرم با این آقا آشنا شده تا الان کلی دروغ بهم گفته و خیلی چیزها رو ازم پنهون کرده و میترسم که در نبود من اتفاقات دیگه ای هم افتاده باشه که من ازشون وحشت دارم.
از وقتی که متوجه این اتفاقات شدم خیلی نا امید و افسرده شدم و هیچ دلیلی واسه ادامه زندگی ندارم فقط به خاطر دخترم دارم تحمل میکنم.
میخواستم بزرگواری کنید و بنده رو راهنمایی کنید

با سلام به دوست عزیز
در موضوع دروغ گفتن زن به شوهر من ابتدا برای شما دلایلی که یک زن ممکنه چنین کاری رو انجام بده و زن به شوهر دروغ میگه رو توضیح میدم در صورتی که شما درگیر هیچ کدوم از این موارد نبودین بهترین راه اینکه که به یک مشاوره خانواده مراجعه کنید تا بتونید تشخیص بدین دلیلی که منجر به این موضوع شده:
یکی از مهمترین دلایلی که میتونم براتون بگم احتمالا خلا عاطفی باشه مرد ها همیشه باید این موضوع رو در نظر بگیرن که زن ها دوس دارند تشویق بشن و مورد توجه شوهرشون باشن چون نزدیک ترین فرد از هر لحاظ براشون محسوب میشه ولی وقتی این اتفاق نیفته این احساس درش به وجود میاد که نادیده گرفته شده و حالا وقتی در این بین پای شبکه مجازی وسط بیاد سیر عظیمی از توجه ها رو میبینه که به سمتش روانه میشه و میبینه که توی این فضای شبکه اجتماعی میتونه به این نیازش پاسخ داده بشه و به اون شبکه های اجتماعی وابسته میشه. در صورتی که اگر توی واقعیت و همسرش این توجه رو بهش بکنه و نیاز روحیش رو پاسخ به هیچ وجه نیازی براش نمیمونه که بخواد برطرف کنه.
دومین دلیل سرد شدن رابطه میتونه باشه،‌زمانی که دیگه شور و هیجان ابتدای رابطه جای خودش رو به یکنواختی میده و دیگه هیچ اتفاق و شاید سورپرایزی توی رابطه حس نمیشه،‌ زنها فکر میکنند که دیگه مورد علاقه نیستن. و کم کم رابطه رو به سردی میره،‌ که این موضوع وظیفه مرده که باز شور اشتیاق و گرما به رابطه ببخشه. و اگر این اتفاق نیفته معمولا زن جوابش رو در جایی دیگر جستجو میکنه.
سومین دلیل ترس و استرس از خیانت شوهره که این مورد اکثرا به دلیل کم دیدن شوهر و توی جریان نبودن از کارهای او رخ میده چون زن ها همیشه ترس این رو دارن که همسرشون رو از دست بدن و به همین دلیل با بی وفایی کردن به شوهر این استرس رو در خودشون تقلیل میکنن، ولی وقتی همیشه همسر خودتون رو در جریان فعالیت ها در کنار و همراه خود داشته باشید به این مشکل بر نمیخورید. فقط کافیه هنگام برگشتن از کار کمی در مورد فعالیت امروز باهاش صحبت کنید تا اون کنجکاویشون برطرف بشه.
بسیاری از دلایل دیگه هم میتونه باشه ولی اصلی ترین دلایل همین عدم توجه ها هستن که جز نیاز های یک زن محسوب میشن که از شوهر انتظار میره اون ها رو برطرف کنه،‌ خصوصا توی جامعه امروزی که پر شده از شبکه های اجتماعی مجازی که فضایی بینهایت رو پیش رو دارن و خیل عظیمی از اطلاعاتی که ممکنه اشتباه باشه و افرادی که قصد سو استفاده دارن،‌ ولی اینکه دلیل اصلی چی میتونه باشه رو بهتره به همراه همسرتون به یک مشاور خانواده مراجعه کنید تا به راحتی با تحیل شخصیتی وضعیتتون شما رو راهنمایی کنه.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.