دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳

همسرم فیلم پورنو میبیند

۱,۴۶۲ بازديد

تگ 1 من چه کاری باید انجام بدم که دست از این کارهاش برداره

با عرض سلام و خسته نباشید .
خانمی 29 ساله هستم که سه ماهه ازدواج کردم. متوجه شدم که همسرم علاقه ی زادی به دیدن فیلم های پورن داره و هردفعه گوشیش رو دیدم پر از فیلمهای پورن بود و پاک کردم و حتی فیلترشکنشم حذف کردم اما دیدم باز فیلتر شکن رو نصب کرده و در حال دانلود کلی فیلم هست و تو تلگرام هم تو گروه سکسی هست و هر بار هم از گروه درومدم فرداش باز دیدم رفته.من و همسرم هر دو تحصیلکرده وشاغلیم و از 7 صبح تا 6 عصر بیرون از خونه ایم.
#من چه کاری باید انجام بدم که دست از این کارهاش برداره؟ اصلا احساس خوبی ندارم.همش تو خودم ناراحت و افسردم و هروقت ازم میپرسه چرا اوقاتت تلخه بهش نمیگم میترسم حرمت ها شکسته بشه .
#من باهاش حرف بزنم؟
# چطوری بیان کنم؟
# بگم که میدونم این فیلمهارو میبینی یا نباید به روی خودم بیارم؟لطفا من رو راهنمایی بفرمایید ممنونم

پاسخ (2)

  1. 0 votes

    با سلام
    دوست عزیز توجه داشته باشید که دیدن این فیلم ها دال بر اعتیاد فرد نسبت به این مساله است و اینکه خب شرایط جامعه هم شاید به نحوی باشد که فرد به این سمت کشیده سود وقتی بحث عادت است شما هر کاری انجام دهید هر چقدرم بخواهید که که حذف کنید فبلتر شکن را یا هر چیزی فرد دست خودش نیست و اینکه این مساله ربطی به تحصیلات ندارد و خب چون جنبه عادت پیدا کرده است .بنابراین به طور مدام فرد به سمت این مساله کشسیده می شود هر چقدر ارتباط جنسی خوبی باشد چون قطعا این مساله از زمان مجردی شکل گرفته و اکنون تداوم دارد در این موارد قرار نیست دعوا و بحث کنید پس بهتره بدونید که باید حتما و حتما با ایشون مطرح کنید ناراحتیتون رو بگید و اینکه اگر ایشون فکر می کنند مساله نداشتن رابطه جنسی خوب است و یا انتظاراتی از شماددارند خوب با هم به رفع مساله کمک کنید ممکنه مساله جدی تر باشد و باید با هم به روانشناس مراجعه داشته باشید .نگران نباشبد امیدوارم با مراجعه و علت یابی مساله رفع شود و چون شما در این باره صحبت نکردید همسر شما هم دیدی نسبت به این مساله شابد نداشتند که رفتارشون موجل ازار شما می شود

    در این مورد میتونید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
    982122354783
    موفق باشید

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.