چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۰۳

اولین رابطه نامشروع و راه فرار از این امر

۱,۴۵۸ بازديد
سلام.

پسری مجرد و 20 ساله و دانشجو هستم.زندگی نرمالی دارم و وضعیت تحصیل و درسام تو دانشگاه هم خوبه.فعلا شغلی ندارم و فرزند اخر خانواده هستم و به همراه پدر و مادرم زندگی میکنم.(بقیه برادرها و خواهرام ازدواج کردن)

به باورهای دینی و مذهبی اعتقاد دارم و خیلی از چیزها مثل دروغ و غیبت و حتی نگاه به نامحرم توی کوچه و بازار و رعایت میکنم.ولی  تنها مشکلی که دارم بحث اعتیاد به فیلم های پورن و تصاویر جنسیه. و از عواقب همین امر متاسفانه بعد از آشنایی با یه خانوم 22 ساله توی چت روم، باهاش قرار گذاشتم و تو یه خونه باهاش رابطه برقرار کردم.

بعد از رابطه کاملا پشیمون شدم و توبه کردم چرا که به عواقب زنا باور دارم.اما مشکلم اینجاست که هنوز شیرینی و لذت حرام رابطه ،توی ذهنم میاد و وسوسه میشم که دوباره انجام بدم.

با مطالعه کتاب های مختلف دینی به این ننتیجه رسیدم که راه حل دائمی این مشکل ازدواجه.ولی با شرایطی که الان دارم ازدواج به نظرم خیلی سخته و باید خیلی از امور ازدواج رو ساده گرفت و فکر نمیکنم همچین خانواده و دختری پیدا بشه.لطفا راهنمایی کنید.تشکر پاسخ داده شده 11 ساعت قبل توسط دکتر روانشناس حرفه ای (90,400 امتیاز)
با سلام
دوست عزیز
ببینید اینکه شما وارد رابطه ای شدید که  زنا بوده خب بله مساله مهمی است که برای شما که مذهبی هستید بسیار سخت است که تحت تاثیر گناه قرار گرفتید منتهی در نظر داشته باشید که خداوند پذیرای هر توبه کننده ای است هر چند شرایط سخت شما در جوانی  قرار گرفتید که به واسطه محیط فرسبنده بیرون و فضای مجازی شرایط سختی برای شما ایجادمی شود و مشکلات گسترده می شود
منتهی شما که طعم لذت و گناه  را چشیدید و قبح عملی زیخته شده است بیشتر به سمت مسائلی پیش خواهید رفت و کم کم مشکلات گسترده خواهددشد و باید به این مساله توجه داشته باشید که چطور رفتار کنید .
بهتره بدانید که  باید شما به روانشناس مراجعه کنید به خاطر اعتیاد به مساله پورن و خب اگر رفع نشود گسترده تر خواهد شد و شرایط خاصی را ایجاد می کند .
باید در نظر داشته باشید که این شما هستید که    باید بخواهید که شرایط مناسب ازدواج ایجا شود قطعا افرادی هستند که   بخواهند با شرایط ساده زندگی کنند قطعا وجود دارد .
امیدوارم موفق باشید و نگدان نباشید شما برای ازدواج با همین شرایط موجودداقدام کنید قطعا خداوند بسته به نیت ادم همراهی را در کنار شما قرار خواهد دادد
موفق باشید


درمسیر می توانید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید

02122354783
موفق باشید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.