یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳

مشاوره ازدواج کاشان

مشاوره خانواده

مشاوره ازدواج کاشان

۱,۴۶۰ بازديد

هربار که بحث ازدواج و تشکیل خانواده به میان می آید ناگزیر صحبت از مهریه و شیر بهاء نیز پر و بال میگیرد و به یاد همان ضرب المثل قدیمی می افتیم که میگوید مهریه را کی گرفته و کی داده!

در صورتی که کافیست نگاهی به زندان های ایران و بخش بدهکاران بیاندازیم تا متوجه شویم که آن ضرب امثل آنقدر ها هم کاربرد ندارد. سلول های این زندان ها پر است از جوانانی که با یک انتخاب اشتباه و یک تصمیم غلط خود را در آن مکان می یابند و یا دخترانی که فریب افراد سود جو را خرده و زندگی خود را باخته اند.

مهریه اهرمی است برای تسکین خاطر دختر و نشان دهنده عهد پسر به دختر در صورتی که امروزه و به دلیل چشم و هم چشمی های بی مورد تبدیل به ابزار خودنمایی و یک نوع تجارت برای افراد سودجو شده است.

همواره می شود با یک مشورت به جا و به موقع از بسیاری از مشکلات جلوگیری کرده و از بروز پشیمانی اجتناب کرد.

از همین رو مشاوره ازدواج کاشان به منظور داشتن جامعه ای خوب و به دور از مشکلات خاص و برای اجتناب از بروز این قبیل مشکلات که صدمات جبران ناپذیری را به خانواده ها و جوانان و به دنبال آن جامعه خواهد زد، را به شما معرفی می کنیم. مشاوره ازدواج کاشان با جمع آوری متخصصان و مشاوران مجرب در نقاط مختلف شهر در مشاوره ازدواج غزنوی ، مشاوره ازدواج امیرکبیر ، مشاوره ازدواج اباذر ، مشاوره ازدواج قطب راوندی و در دیگر شعب درصدد است تا شیوه های نوین زندگی به دور از تنش و استرس را برای شما به ارمغان آورد.

میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت مشاوره ازدواج مراجعه کنید

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.